מסע קריירה באמצע החיים – למצוא מבלי לחפש

מסע קריירה באמצע החיים והשבוע:

חודש עבר מאז שסיפרתי כאן שאני עוזבת את הארגון ויוצאת לדרך חדשה. חשבתי להיזכר איך מרגיש שעמום, אי עשייה, יומן פנוי, לקום בבוקר בלי שיש שום דבר שצריך לעשות. במקום שזה יקרה, תוך שבוע ידעתי על כל המשרות הפתוחות בשוק (לא, הן לא בלוחות) ותוך שבועיים על אוסף הזדמנויות עסקיות שבכלל אי אפשר לדבר עליהן. והיום, חודש אחרי, הרשימה שלי, של הדברים שאני יכולה לעשות אם רק אבחר, גדולה ממה שאני מסוגלת להכיל.

וקלטתי השבוע שככה זה מרגיש כשמוצאים בלי לחפש.

עשר שנים שאני מכינה את עצמי ליום שאחרי הארגון, מכינה את עצמי בדיוק כדי שאמצא מבלי לחפש. כי למצוא את מה שמתאים לשלב הזה בחיים, ועוד מבלי לחפש, זה אומר שמעגלים רחבים מאד מכירים את הערך שאתם מביאים להם. לא את קורות החיים שלכם, לא את מה שאתם מחפשים וגם לא את מה שמעניין אתכם. אלא את המותג המקצועי שלכם.

מותג מקצועי זו הבטחה לערך ייחודי. הבטחה, כי אתם תספקו אותה. ערך, מה שאחרים יקבלו מכם. וייחודי, כי אתם לא עוד אחד מקבוצה אלא מובחנים וברורים.

בעולם העבודה החדש, זה שבנוי מרשתות של רשתות, עשייה היא חיבור בין משהו שאני יודע לעשות ומישהו שצריך כזה וגם יודע שאני קיים. וביותר ויותר מקרים, החיבור הזה לא קורה בערוצים של מועמדות עם קורות חיים למשרה ברורה. הוא קורה בחיבורים שאנשים עושים לאנשים סביב צרכים והכרויות. ובשביל להיות שם, במוחות ובלבבות של אלה שיכולים לעשות את החיבורים האלה, צריך לנהל אסטרטגיה לקריירה. צריך להבין את הערך שלנו, להיות מסוגלים לדבר אותו קודם כל עם מי שאנחנו מכירים ומשם להתגלגל למפגשים עם מי שאנחנו לא מכירים אבל הכירו לנו. ובתהליך הזה לעצב את המוניטין שלנו, להרחיב את הרשת, לנהל את האני הדיגיטלי ולהכין את הקרקע כדי למצוא מבלי לחפש.

זו הדרך שהביאה אותי לכאן, למצב שבו אני לא מחפשת עבודה, גם לא לקוחות אבל הם מוצאים אותי. את הדרך הזו ארזתי בסדנת אסטרטגיה לקריירה, כדי להעביר אותה הלאה, לכל מי שהיה רוצה להיות במקום הזה וצריך את הכלים לדרך.

אם זה נשמע לכם מתאים תצטרפו אלי לתכנית אסטרטגיה לקריירה

 

כמו בכל יום חמישי, סיכום השבוע במסע קריירה באמצע החיים אל תוך עולם העבודה החדש

large-AX1A2125-2
נירית כהן

אני נירית כהן ובעשור האחרון אני מובילה שיח חדשני על עולם העבודה העתידי והאסטרטגיות הדרושות לאנשים וקריירות, למנהלים וארגונים וגם בממד הלאומי של כלכלה, חברה וחינוך.

חיפוש
המומלצים
הרשמה לבלוג
כדי שתישארו מעודכנים

למנהלים. לעובדים. לקריירה.

העולם משתנה סביבנו ופוגש אותנו כל פעם במקום אחר. מה מעניין אותך היום?
למנהלים: להכין את המנהלים, התהליכים והארגון לארגון העתידי
לעובדים: כלים לפיתוח, חיבור ושימור עובדים בנורמלי החדש
למרכזי קריירה: תכנים לפיתוח וניהול קריירה למרכזים ועמותות שעוסקות בקריירה
לקריירה שלך: מפה וכלים לחיפוש עבודה, ניהול ושינוי בקריירה שלך
Web_Icon_2

למנהלים

Web_Icon_1

לעובדים

Web_Icon_3

למרכזי קריירה

לקריירה שלך

כדי שתהיו מוכנים... הירשמו לניוזלטר השבועי