למנהלים: מנהלים מנהלים קריירה

למנהלים רבים מאד קשה לדבר עם עובדים על קריירה. הם צריכים שהעובדים יעשו עבודה. והם רוצים שהם יישארו. שיחה על קריירה נתפסת אצל רבים כמשהו שנוגד את שניהם. 

לפעמים אנחנו צריכים לעבור את השיעור בעצמנו כדי להפנים אותו דרך הרגליים או הבטן. וכדי שנוכל לעזור לאחרים ללמוד אותו.

סדנה שפותחה כדי שהמנהלים יבינו למה ואיך לעזור לעובדים לנהל את הקריירה, ולא יפחדו שזה "יכניס להם רעיונות לראש" הם צריכים להסתכל במראה, בקריירה של עצמם. לחוות את זה מהבטן. 

למה?

שנים התרגלנו שקריירה בארגונים זה נושא רגיש. מקסימום שבוע קריירה פעם בשנה או סדנה לנשים במסגרת תוכניות ייעודיות. אבל העידן הזה מלמד אותנו שאנשים מנהלים קריירות ואם הארגון לא מדבר איתם על זה בפתיחות, מבין את המטרות שלהם ועוזר להם להגשים אותם בתוך הארגון, הם ישאלו את  עצמם את השאלות, יתנו לעצמם תשובות ויפעלו. בחוץ. 

המטרה:

כבר שנה אני מזהה מנהלי משאבי אנוש מנסים להרחיב את שיח הקריירה מתוך הבנה שהאופן בו אנשים מנהלים קריירות השתנה וזה משפיע על הציפיות שלהם מהארגון בכלל ומהמנהלים שלהם בפרט. והם עושים את זה בדרך אמיצה ומקורית – מעבירים את המנהלים שלהם תהליכי קריירה על עצמם.

המטרה של הסדנה הזו לתת למנהלים את הכלים לנהל שיח פיתוח קריירה עם העובדים שלהם. לפזר את הערפל סביב החשש שניהול שיח קריירה ״יכניס להם רעיונות לראש״. לאוורר את האתגרים ולתת להם מענה. .

איך:

זה יושב על שיעור פשוט אבל מאד חכם – שאנחנו צריכים לפעמים לעבור את השיעור בעצמנו כדי להפנים אותו דרך הרגליים או הבטן. וכדי שנוכל לעזור לאחרים ללמוד אותו.

מנהלי משאבי אנוש מכירים את השיעור שאנחנו לומדים דרך הרגליים. לכן כדי שהמנהלים יבינו למה ואיך לעזור לעובדים לנהל את הקריירה, ולא יפחדו שזה "יכניס להם רעיונות לראש" הם צריכים להסתכל במראה, בקריירה של עצמם. לחוות את זה מהבטן. 

התוצרים:

מבט לאחור על הקריירה שהיתה מלמדת אותנו על מחזור חיי הקריירה, הסימנים לכל שלב, מה עזר לנו לעשות את השינויים שכבר עשינו ואיפה הקריירה שלנו נמצאת היום.

להכיר את הכלים של עולם העבודה המשתנה לניהול קריירה ולחוות אותם דרך רפלקציה על הדרך שכבר עשו וגם תובנות על הקריירה שעוד יש להם לנהל. 

ובכל שלב כזה הופכים כובע ובוחנים כמנהלים איך אנחנו יכולים לעזור לאנשים שלנו לנהל קריירה ואיך זה מקדם אותנו ואת הארגון. 

הסדנה מלווה בחוברת עבודה. דוגמא לשקפים:

שקופית קודמת
שקופית הבאה
ליעוץ והתאמה אישית

צירפתי אותך לניוזלטר השבועי, ניתן להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.

large-AX1A2125-2
נירית כהן

אני נירית כהן ובעשור האחרון אני מובילה שיח חדשני על עולם העבודה העתידי והאסטרטגיות הדרושות לאנשים וקריירות, למנהלים וארגונים וגם בממד הלאומי של כלכלה, חברה וחינוך.

חיפוש
המומלצים
הרשמה לבלוג
כדי שתישארו מעודכנים

למנהלים. לעובדים. לקריירה.

העולם משתנה סביבנו ופוגש אותנו כל פעם במקום אחר. מה מעניין אותך היום?
למנהלים: להכין את המנהלים, התהליכים והארגון לארגון העתידי
לעובדים: כלים לפיתוח, חיבור ושימור עובדים בנורמלי החדש
למרכזי קריירה: תכנים לפיתוח וניהול קריירה למרכזים ועמותות שעוסקות בקריירה
לקריירה שלך: מפה וכלים לחיפוש עבודה, ניהול ושינוי בקריירה שלך
Web_Icon_2

למנהלים

Web_Icon_1

לעובדים

Web_Icon_3

למרכזי קריירה

לקריירה שלך

כדי שתהיו מוכנים... הירשמו לניוזלטר השבועי