משאבי אנוש: ניהול קריירה בארגון ככלי לשימור ומחוברות

הרצאה למנהלים ואנשי משאבי אנוש שבוחנת בנורמלי החדש את התפקיד המשתנה של ארגונים בניהול הקריירה של העובדים, יתרונות, סיכונים וכלים.

ההרצאה מתאימה לקבוצות משאבי אנוש שבוחנות אסטרטגית אנשים ותכניות עבודה וגם בשיח אסטרטגי ניהולי ותכניות הכשרת מנהלים. ניתן להתאים את התכנים לשיח עם העובדים.

שנים לא דיברנו עם העובדים על קריירה כדי שחס וחלילה לא להכניס להם רעיונות לראש. או יותר נכון, דיברנו רק עם אלה שכן רצינו שיחשבו החוצה – בתכניות סיום העסקה, פיטורין, צמצומים. זה כבר לא עובד.

שנתיים של קורונה הפגישו אנשים עם שאלות על חיים, משפחה, בריאות, פרנסה, משמעות. אנחנו רואים את זה במספרים העצומים של אנשים שחושבים על שינויי קריירה ואלה שעושים מעשה. וזו רק ההתחלה. ארגונים שרוצים להבטיח שיהיו להם האנשים הנכונים עם המיומנויות הנכונות בזמן הנכון על המשימות הנכונות, חייבים להכניס אל השיח הארגוני והניהולי מחוייבות לניהול הקריירה של העובדים. דווקא כשהכל כביכול יציב. עכשיו. ולמי שעדיין חוששים שזה יגרום להם לעזוב, סביר להניח שתגלו שלא רק שזה לא מעודד אותם לעזוב, זה מאפשר להם להישאר וגם מוודא שהם נשארים רלוונטיים גם עבור הארגון. וגם, שיצרתם מותג מעסיק שמביא לכם מבחוץ את אלה שמעריכים שאתם מפתחים אותם.

בהרצאה זו נדבר על ניהול קריירה במפגש עם הארגון מנקודת מבט חדשנית שבוחנת את נקודות ה Win-Win שמחברות בין צרכי העובדים והארגון וכל התהליכים הארגוניים שמשתנים כדי לאפשר אותן. 

כי יש כאן הזדמנות חד פעמית – הארגון צריך אנשים רלוונטיים, משתנים, מעודכנים והוא לא יוכל לגייס אותם רק מבחוץ. ואנשים צריכים לקחת אחריות על פיתוח הקריירה שלהם כדי שיישארו רלוונטיים ומעודכנים וישתנו בהתאם לצרכי הארגון והשוק. החדשות הטובות שפגשנו כאן זהות אינטרסים. וכולם ירוויחו.

ניתן להתאים את מיקוד ההרצאה על פי נושאי המיקוד הייחודיים לכם. דוגמה לשקפים:

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ניתן לשלב עם הספר:

ליעוץ והתאמה אישית

צירפתי אותך לניוזלטר השבועי, ניתן להסיר את עצמך מהרשימה בכל עת.

large-AX1A2125-2
נירית כהן

אני נירית כהן ובעשור האחרון אני מובילה שיח חדשני על עולם העבודה העתידי והאסטרטגיות הדרושות לאנשים וקריירות, למנהלים וארגונים וגם בממד הלאומי של כלכלה, חברה וחינוך.

חיפוש
המומלצים
הרשמה לבלוג
כדי שתישארו מעודכנים

למנהלים. לעובדים. לקריירה.

העולם משתנה סביבנו ופוגש אותנו כל פעם במקום אחר. מה מעניין אותך היום?
למנהלים: להכין את המנהלים, התהליכים והארגון לארגון העתידי
לעובדים: כלים לפיתוח, חיבור ושימור עובדים בנורמלי החדש
למרכזי קריירה: תכנים לפיתוח וניהול קריירה למרכזים ועמותות שעוסקות בקריירה
לקריירה שלך: מפה וכלים לחיפוש עבודה, ניהול ושינוי בקריירה שלך
Web_Icon_2

למנהלים

Web_Icon_1

לעובדים

Web_Icon_3

למרכזי קריירה

לקריירה שלך

כדי שתהיו מוכנים... הירשמו לניוזלטר השבועי